Disclaimer


Salam ukhwah :)

Blog ni takda lah sehebat mana , nak kata penulisnya rajin sangat pun takada . Tapi memadailah kalau kalau nak kongsi cerita apa apa tentang kehidupan yang juga tak seberapa ini . Hahahaa..

penulis blog ni pun meminati kumpulan korea dan sememangnya kpoppers. Jadi mohon maaflah kalau kekadang tu teroverdose fangirling . Tapi rasanya akan berkurang memandangkan masa tak mengizinkan untuk mengupdate selalu . >< haha . yes , im inspirit dan exo-L . Tapi takadalah nak kata fanatik sangat tu tak adalah jugak . Sampai nak pergi consert , belum album tu , hehe belum ke tahap tu lagi --' .

Kay . pengenalan diri yang tahpape. Kay babai .

1 comment :


  1. Hi Miss Rainxx, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum and hi ,mind to drop your comment or opinion here .:D

ariexxn