Memories I


Assalamualaikum .

 Hari ni 26 JUNE 2015 . maknanya dah 3 tahun 6 bulan 26 hari kita jadi best friend satu sekolah . Aku tak dapat nak gambar kan perasaan aku sekarang ni . Even tho mungkin kau hanya pindah je , tapi aku tetap rasa sedih dan lain bila tak ada kau kat sekolah tu.  Hahaha thanks sebab jadi kawan aku selama ni . Kawan yang sentiasa layan kerenah menggila aku, layan cakap cakap merepek aku , layan amarah aku , layan ke sedihan aku , layan ke boring an aku , ..
 Serious talk . Aku rasa kau kawan baik yang paling terbaik baik sekali yang pernah aku ada. Mungkin ada yang cakap sekejap je 3 tahun setengah ni , tapi bagi aku , kalau lah selama tiga tahun ni , kau tak ada , kau bukan kawan baik aku , aku rasa lah , dah lama aku mereput sengsorang. For sure aku akan lonely . 



Ya Allah beruntungnya aku dapat jumpa kawan macam kau . Aku tak boleh nak nafikan. Setiap orang mesti nak jadi kawan kau . Sebab apa ? Sebab aku rasa kau boleh di cakapkan perfect . Haha cantik , comel, baik , pandai, menggila cam aku , pandai jaga perasaan orang . Even tho ada yang cakap kau blur , itu sebab kau tak pernah nak marah . Kau terlampau baik dan nak jaga hati orang.   

Hahah , thanks sebab surat panjang berjela kau bagi kat aku sebelum kau pindah . Sumpah nak nangis. Balik sekolah tadi pun dah nangis. Hahaha. Cengengkan aku ni . Bila lah aku nak matang ni . Asyik nak mengharapkan orang yang aku sayang terus ada dekat dengan aku . Sedangkan aku tahu , satu masa nanti kita semua akan terpisah jugak . 

2012 : TINGKATAN 1

Tahun ni lah tahun yang berlakunya perang dunia pertama antara kita semua. Sikit sikit gaduh , sikit sikit gaduh. Even sekolah rendah tak sama , tapi entah macam mana boleh rapat bila satu kelas time tingkatan 1. Tapi nak kata dekat tu , asyik gaduh jeee ... tak faham aku . Sampai nak putuskan persahabatan bagaii . Hahaha , bila ingat rasa kelakar. Sebab bende tu kadang kadang hal remeh je. Antara salah satunya , sebab kononnya di sisihkan lah , rampas kawan lah, yang ni lebihkan yang ni, tak ada partner lah. Aku tahu lah sebab terpengaruh // terbawa bawa sikap tahun 6 . So , memang kelakar bile satu kali tu sampai kau nangis dekat surau . HAHAHAHA ... jahat tak aku . HAhaha , time ni , walaupun selalu gaduh , tapi mesti kawan balik. Ingat lagi time kite semua , ada main fair fair tu . kakak angkat , adik angkat. Hahaha .. dah lah dua dua kakak angkat kita tu bff , kita pun bff , So , memang rapat ah citer dia. 

2013 : TINGKATAN 2 

Tahun ni lah kita jadi deskmate . Mula mula tak , sebab selalunya aku duduk dengan syaz . Tapi bila syaz duduk dengan budak baru , syazleen , aku mula rasa disisihkan. Kau sorang je faham aku bila aku rasa sedih syaz buat aku cam tu . Hahaha . Tapi sekarang semua dah jadi kawan. Sebab dulu tak matang , pemikiran pun kebudak budakkan lagi . Tapi lepas tu kite dua sama sama plan nak pindah masuk asrama . Sebab ada masalah transport . Tapi akhirnya kau masuk sorang sebab aku tak bersedia. Lepas tu kite dua berpisah buat sementara . Acewahh ayat. Tak leh bla . Beria ria aku ingat aku nangis time tu, macam lah aku tak jumpa kau terus. padahal kau tukar kelas pagi je , memandangkan aku kelas petang. 
Hahaha ,, aku rasa time tu pun kelakar . Padahal kita selalu jumpe jugak lepas tu. Lol..

Ingat lagi , time ni main adik adik angkat pula , uish , klau nak citer satu satu perghh .. tahun depan pun tak habis . 

continue ... 

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum and hi ,mind to drop your comment or opinion here .:D

ariexxn