new skin right ?

Assalamualaikum and Annyeonghaseyo! blink-blink *_* .. hehe .. kelip-kelip mata korang kan tengok saya pun blog ni ? hihi :) sudah tukar pink laa~~ dulu entah ape-ape..
saya bukan nak tulis panjang pun ni.. tibe-tibe ngigau nak update post ! .. tak faham kan ? .. ye lah bangga la skit homework dah siap! :3 kembang semangkuk! tu yang mengigau update tengah hari bute ni .. *petang-petang* ..
kenapa tak layan fb ? -ceh macam ade orang tanye je pun.. padahal tanye sendiri- .. sbb nye fb tak boleh bukak.. kena hack ke ape ! gr... twitter pun cm tu jugak.. same-same tak suke saya ? ape salah saya ? ,, haih..feeling lebih-lebih pulakk! ..
oh ye.. memandangkan hari ni hari ahad.. bersamaan 7 April 2013 .. malam ni akan di tayangkan cerita iris the movie di slot saranghae ! perhhh.. itu ar cerita korea kegemaran saya yang pertama ! betul! lagi best dari cerita love story in harvard ! ape lagi .. tentang tembak menembak arr.. saya ni memang la perempuan tapi saye lebih suke cerita macam ni.. hehe :) tak bermakna saya ni tomboy kay ? sila faham ! dan yang tambah best nye.. ade KIM TAE HEE ! ty yang gempak uh .. :)

kan.. kan .. memandangkan saya baru je lepas buat new skin ni.. so tuto and freebies pun masih kosong. sebab saye tengah mengbuat tutobies di blog lagi satu.. blog mane ? tahu blog saye tak popular .. tu yang tak ade orang ambik kisah tu.. anw saye bagi je link.. awak pandai-pandai lah bukak.. hehe :)

 oke.. saya tak nak la tulis panjang berjela macam karangan ! saye pergi dulu !:) lailailailailai .. saje mengedik :) bai.... annyeong ! kamsahamnida.. :)

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum and hi ,mind to drop your comment or opinion here .:D

ariexxn