2013 , 2 BOUGAINVILLEA

Assalamualaikum and annyeong .. okay, hari ni memang tak de mood nak buat tuto .. And hati aku tengah berbelah bahagi .. antara suka and sedih ..  actually, perkara ni memang selalu terjadi dalam diri pelajar .. LUMRAH ..

kalau dah habis PAT, last exam .. mesti next year ada tukar tukar kelas kan ?? even aku naik kelas atas, tapi kawan baik aku stay ... aku tak sama kelas dengan dia orangg .... haaaa.... nnti aku nak kawan dengan sapa... aku nak rehat dengan sapaa ... x'(

first tu memang menjerit gile ah semalam .. pukul 10:00 hampir hampir nk ke 11:00 malam, tengok kelas mana dkat internet .. aiisihh menjerittt ... tapi bile tahu kawan baik tak sama kelass.. rasa tak best pulakk .. aduhhh ..

setiap perjalan hidup mesti ada hikmahnya :) 
hmmm ... sekarang 2 bougainvillea dah berpecahhh .. tak bestnyaa .....

okay, serious sayang kelas nii .xD



dah lah :) bye ... Assalamualaikum .. x')

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum and hi ,mind to drop your comment or opinion here .:D

ariexxn