Drama ngat ...


Assalamualaikum kepada diri sendiri sebab aku tau macam tak ada sapa pun yang bukak and read aku punnya cerita boring ni. Hahaha..

Aku fikir macam setiap hari (if aku betul2 ingat and hv free time) aku nak update blog aku ni. Means macam nk buat diary lah. Diary cm public tempat aku luah perasaan. Sbb aku sure xde sape pun nak baca. Lgipun aku rasa best nk buat diary mcm ni sbb aku guna phone je . Tak susah utk bukak komputer. And i can baca balik bila dh lama2 nnti, tempat memori  aka cerita aku semua dekat sini.

So, memandangkan hrini aku start nk story pasal kisah hidup aku. So bermulalah.. Cehb, pembukaan yg mmg  xmenarik langsung. Aku mmg x kreatif dlm nk bikin ayat gempak. Lol

Harini aku balik uitm tapah !! Sungguh mmbosankan dekat sini . Sebab aku benci wifi sini. Tapi tulah aku dh sedar yg aku x pandai nak bersyukur kan ? Atleast sini still ada wifi drpd xde wifi langsung kan ?

Bukannya apa, kat rumah laju wifinya, boleh tgok utube semua , tp sini mcm terhad. Huhu , tp xpe , janji ada kan ?  Aku smpai mcm lebih kurg pukul 8:30-9:00 pm .

Tergendala nk tgok cerita drama mlayu. Actlly, sebelum aku balik tapah ni, seminggu cuti dkt rumah ni, aku layan cerita mlyu dkt internet. 😘

Klau org lain tau, mcm kawan2 aku tau, confirm ingat aku ni mcm minah2 jiwang layan drama mlyu.. Tapi aku pun x tahu pasaipa . Aku layan "dia semanis honey" apak cliche kan ? Hahaa cerita 2016, baru 2017 nak tgok . Almaklumlah , aku xde astro. So, mmg xtgok la cerita tu.😑

So, take note, aku baru layan smpai ep.8 je wei. Nnti cuti sabtu ahad kalau aku balik, aku smbung balik. Hikhik 😙😙

Harini mmgxde apa yg best pun, aku layan drama mlyu, makan, tido. Haha .. Oh ye, roommate aku sorg ni x balik, hmm, una namanya, dia balik esok.

Hmm, okaylah, byk ngat aku dh melalut . Bye bye woi , dh malam dh ni ,aku buat apa rajin sgt ni.

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum and hi ,mind to drop your comment or opinion here .:D

ariexxn